Tweede team wederom kansloos.

De vijfde OSBO - wedstrijd bracht weinig goeds voor het tweede team. Fred Visschers en Kevin hadden beide fysieke problemen en omdat lichaam en geest één geheel vormen sloeg dat ook op hun denkvermogen. Beide spelers kwamen er niet aan te pas. Fred Offerde de kwaliteit, maar het pakte niet echt goed uit. Kevin speelde, zoals altijd, wild. Dit keer te wild ! Zijn opengeschoven stelling bleek zo lek als een mandje te zijn. Fred Pronk heeft nog steeds moeite om gelijk uit de opening te komen. Dit keer was het niet anders. Ondanks manmoedig verzet kon hij de openingsachterstand niet meer goed maken. Jammer. Net toen Fred verloor ( 22.25 uur ), won Joost de Dame tegen een toren en een loper. Zie diagram = eindstelling. Gezien de stand in de wedstrijd en het tijdstip besloot hij remise aan te bieden.
Jullie mogen mij volgende week vertellen hoe ik de partij tot winst had kunnen voeren. ( Moet toch kunnen ..... ??!! ) Joost