slotavond seizoen

Beste leden, Volgende week donderdag ( 24 juni ) is de afsluiting van een bewogen seizoen.
De balans opmakend blijkt dat we intern ( toch ) nog elf rondes hebben gespeeld.
Als soeverein kampioen komt daaruit Johan als winnaar naar voren. Proficiat !! Zie onze site ( www.svdekameleon.nl ) voor alle bijzonderheden.

De bekercompetitie is dit seizoen niet uitgespeeld. Het snelschaak kampioenschap gaan we nog wel spelen.
Dit staat voor de slotavond op het programma. ** We beginnen om HALF ACHT en spelen uiterlijk tot half tien. ( Zorg dat je op tijd bent ! ) Per partij tien minuten bedenktijd per speler. Het aantal partijen en de indeling hangt af van het aantal aanwezigen. Tijdens en tussen de partijen door biedt het bestuur een hapje en drankje aan.
Ook na afloop is er nog tot half elf gelegenheid bij te praten en/of iets te nuttigen. Wie niet wil snelschaken kan ook een partij met normale bedenktijd spelen ( in dit geval 1 uur per speler ).

Komt allemaal naar de Rietborgh om dit rotseizoen af te sluiten en met een positief gevoel richting het volgende seizoen te gaan.
Volgend seizoen spelen we weer op dinsdag bij verpleegtehuis Antonia !! ( 20.00 - 24.00 uur ) Nader bericht + een mail ter voorbereiding op de ALV krijgen jullie half augustus van secretaris Fred Pronk.
Met vriendelijke groet, Namens het bestuur, Wedstrijdleider Joost Pöpping ( elly.joost@hetnet,nl )