De Kameleon heeft wat te vieren dit jaar.

Zoals de meesten van jullie vast wel zullen weten, bestaan wij dit jaar alweer 15 jaar. En de Kameleon zou de Kameleon niet zijn als we daar niets mee zouden doen. Gelukkig is er ooit een feestcommissie in gesteld en die doet in dit soort gevallen natuurlijk weer wonderen. De commissie, bestaande uit Joost Pöpping, Raymond van Gessel en ondergetekende, zal proberen om in deze sombere tijden voor een lichtpuntje te zorgen. Er is al een voorzichtig idee bedacht en om daar iets meer vorm aan te geven, hebben we de hulp van de leden nodig. Wat we vragen is om tussen al jullie oude partijen eens te zoeken naar een tweetal gedenkwaardige potjes. Dat mag van de interne zijn of van de Osbo of een partij ergens uit een toernooi (Dieren). Zoek er eens naar en geef er wat smeuïg commentaar bij en lever die bij ons in. Het liefst in pgn formaat (naspelen via Fritz en dan kopieer partij). Uiteraard ken ik jullie ondertussen wel en ga ervan uit dat er zo goed als geen reactie op komt, maar dit keer komen jullie daar niet mee weg. Desnoods helpen we wel bij het zoeken en commentaar geven, maar die partijen moeten er komen. Dit ter meerdere eer en glorie van de club.