Clubtrouw

In deze barre tijden komt het opruimvirus zo af en toe naar boven. Zo ook bij mij ( wel aangespoord door mijn echtgenote .. ).
Op zolder heb ik nog een vrij uitgebreid archief van schaakvereniging Regina uit Gaanderen. Zoals de meesten van jullie wel zullen weten samen met De Raadsheer uit Silvolde een van de voorlopers van De Kameleon. Ik ben van plan dit archief onder te brengen bij de oudheidkundige vereniging Gander uit Gaanderen. Het wegdoen van de spullen valt nog niet mee. Bij het doorlezen is de conclusie al snel dat het materiaal feitelijk onmisbaar is. Maar ja, wat is onmisbaar. Mocht ik er niet meer zijn, dan wordt het door de opruimers van het huis ongetwijfeld in de oud-papierbak gekieperd.

Bij de spullen vond ik de ledenlijst. Bijgehouden van 13 december 1979 tot ( de laatste vermelding van een nieuw lid ) 1 september 1995.
Wat blijkt: Nog 5 leden die daarop staan zijn nu nog actief. Joost vanaf de oprichtingsdatum van Regina = 13 december 1979. Raymond vanaf 27 september 1990. John vanaf 24 oktober 1991. Bas vanaf 1 september 1994. Chris vanaf 1 september 1995.
( Totaal 64 namen op die lijst. )

Joost