Bericht nav Corona-virus ontwikkeling

De SOS competitie volgt inzake maatregelen rondom de Corona pandemie het beleid van het RIVM, de overheid en de KNSB. Vandaag heeft het kabinet aanvullende maatregelen aangekondigd. Er wordt geadviseerd thuis te werken en evenementen met meer dan 100 personen worden afgelast. Wij vertalen dit voor onze schaakactiviteiten tot 31 maart naar:

• Competitiewedstrijden 4-tallen en 8-tallen:

De wedstrijden worden verplaatst naar april of mei, in onderling overleg. Mochten beide partijen toch graag op de originele datum willen spelen, dan kan dat.

• Voor de Jeugdclubcompetities geldt hetzelfde als de SOS competitie; verplaatsen tenzij beide partijen graag spelen.
  • Het wel of niet door laten gaan van clubavonden is de verantwoordelijkheid van de verenigingen zelf.
  • Heb je symptomen (hoesten, snotteren eventueel gecombineerd met koorts) blijf dan thuis. Stuur ook clubgenoten naar huis als ze symptomen hebben.

In de loop van maart zullen we bekijken wat de ontwikkelingen zijn, en wat de situatie is rondom centrale slotrondes SOS in april.