(Be)Leef & Beweeg Fair

Aanstaande zondag 17 maart staan we met de club op de (Be)Leef & Beweeg Fair .
De (Be)Leef & Beweeg Fair is het gezellige en interactieve evenement in de Oude IJsselstreek om gratis en geheel vrijblijvend het diverse lokale aanbod te ontdekken Tijdens deze Fair staat het thema 'lokale vrijetijd' centraal! Alle lokale sport-, kunst-, educatie-, en cultuuraanbieders krijgen de mogelijkheid om aanwezig te zijn, zodat bezoekers gratis kennis kunnen maken het prachtige, diverse en soms onbekende aanbod van activiteiten en vrijwilligerstaken. Kortom, noteer zondag 17 maart in je agenda! Wij zullen ons als Schaak vereniging De Kameleon hier aan het publiek presenteren en hopen zo potentiƫle leden aan te spreken. We hebben een dia presentatie gemaakt en er is gelegenheid om een potje schaak te spelen. Ook is er zeer speciale gast die ons gaat promoten..... Komt dat zien. Het zou leuk zijn om jullie ook langs te zien komen.
Waar en wanneer?
Op zondagmiddag 17 maart 2024 van 12:00-16:00 uur.
Adres: SSP-HAL (DRU-Laan 2, 7071 MC Ulft).
Entree: bezoekers kunnen gratis naar binnen!