Kameleon 2 verliest opnieuw.

Er was toch enige hoop dat het tweede in ieder geval van Doetinchem 3 kon winnen, maar dat bleek ijdele hoop. Op de website van Doetinchem staat een verslag:  http://www.svdoetinchem.nl/ De situatie is nu alsvolgt: Kameleon 1 moet nog tegen Zevenaar 2 en Rokade 2. En Kameleon 2 moet nog tegen Zevenaar 2 en .... Gendringen. Voor Kameleon 2 komt er dus een heuse finale aan. Een alles of niets wedstrijd. Voor het eerste zijn er zelfs nog kansen om kampioen te worden, we moeten nog tegen de twee hoogst geklasseerde teams. En we zijn op ons beste tegen sterke tegenstanders (dat verzin ik nu maar even). Dus kan het alsvolgt gaan: het eerste wordt kampioen en het tweede handhaaft zich (het zogenaamde "feestscenario"). Of het gaat zo: het eerste verliest zijn laatste 2 wedstrijden, en het tweede degradeert (het zogenaamde "doemscenario"). De keuze is aan ons, we hebben het zelf in de hand.